Job 40 van 80


Report this listing

Solliciteren



Finance Assistant - Bedrijfswagen


Functie

Onze klant is een familiaal groeibedrijf waarbij je in een team terechtkomt met een 20-tal collega's. Dit toegewijd team hecht veel waarde aan sterke menselijke relaties. Dit hecht team verwelkomt je verantwoordelijkheidszin en autonomie met open armen.


Jobomschrijving

Heb je ervaring in dossierbeheer in de accountancy wereld? En wil je je graag verdiepen binnen één bedrijf?
Wij zoeken een nieuwe collega om het finance team te versterken.
Je hebt een breed administratief takenpakket met focus op boekhoudkundige taken in samenwerking met een extern boekhoudkantoor. Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Je staat in voor het inboeken van alle transacties (aankoop/verkoop/banken) met betrekking tot enkele vennootschappen.
  • Je biedt ondersteuning bij de voorbereiding van BTW-aangiftes en jaarafsluitingen.
  • Je staat in voor de opmaak van verkoopfacturen.
  • Je biedt administratieve ondersteuning voor het legal team zoals bijv. opvolging publicaties Belgisch Staatsblad.

Jouw profiel

.

Aanbod

  • Je komt terecht in een groeiende familiale KMO in regio Gent.
  • Als Finance Assistant kan je kiezen om voltijds of op 4/5e aan de slag te gaan.
  • Je krijgt een vast contract onbepaalde duur aangeboden met een marktconform brutoloon en een uitgebreid aanbod van extralegale voordelen zoals ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, GSM (inclusief abonnement), laptop en wagen (inclusief tankkaart).
  • In een 38-uren week met glijdend uurrooster beschik je over 25 verlofdagen die je vrij kan opnemen.
  • Je kan 1 dag per week van thuis uit werken na de inwerkperiode.
  • Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en mee te groeien met deze familiale KMO in Gent.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht